torstai 26. toukokuuta 2011

Miehimysten touhut

Posti toi kirjekuoren, jonka yläreunassa luki sanatarkasti näin:

"Miehimysten (homojen ja lesbojen) touhut ovat syntiä (Rm 1; v.33/38 tai vanh. versio). Parantuminen alkaa, kun hylkäätte syntienne polut ja valtatiet. Miksi haluatte istua riivaajien pöydissä? Luuletteko voivanne istua silloin Kaikkivaltiaan pöydässä? m.o.t."

Sisällä oli pieni tekstilippunen:

"Korkeimman rauhaa! Paranna minut, Korkein, niin minä parannun, auta minua, niin olen autettu, sillä sinä olet minut ylistykseni. Jeremia 17. luku"

Allekirjoituksena on Ilkka Ojakkalasta.

Päätellen siitä, että kirjekuoressa nimeni perässä on viittaus puolueeseen, oletan tämän liittyvän taannoisiin eduskuntavaaleihin. En tosin ymmärrä, miksi kirje on lähetetty minulle -- kannatan ihmisoikeuksia sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta, mutta en ole millään tavalla korostanut asiaa enkä pitänyt sitä aktiivisesti esillä.

Tietääkseni emme ole koskaan tavanneet Ilkan kanssa enkä siksi ymmärrä, mistä hän on saanut oikeuden opettaa minulle (tai ylipäätään kenellekään toiselle) Kaikkivaltiaan asioita. Kautta historian ne, jotka uskovat sokeasti omaan asiaansa ja pitävät oikeutenaan käännyttää muita, ovat saaneet eniten vahinkoa aikaan.

Voin vain kuvitella, millaista postia saavat ne, jotka ovat julkisesti tuoneet esille oman suuntautumisensa tai ottaneet näkyvästi kantaa asian puolesta.

Omaan asiaansa sokeasti uskovia hörhöjä riittää. Seksuaalisuus on yhä arka asia sivistyneessä ja maallistuneessa Suomessa. Voi vain kuvitella, mikä tilanne on perinteisiin ja uskontoon sitoutuneissa maissa.

Perussuomalaisia on vaadittu sanoutumaan irti rasismista. Minä vaadin vastaavasti kristillisdemokraatteja sanoutumaan irti tällaisesta toiminnasta ja kieltämään sen myös jäseniltään.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi,

Sain juuri samanmoisen kirjeen, samalla allekirjoituksella.

Kaksi asiaa saa hymyn nousemaan huulilleni: Ensinnäkin kirjeen tekemiseen on mennyt useampi minuutti, se aika on ollut jostain muusta pois.

Toisekseen, jos onnistun aiheuttamaan tämän kaltaisen reaktion ihmisessä kuten Ilkka Ojakkalasta, olen todennäköisesti tehnyt tässä elämässä jotain oikein.

-Altti

Anonyymi kirjoitti...

Sama kirje tuli myös meille. Tyttäreni ja siskontytär alkoivat selvittää lähettäjän henkilöllisyyttä googlen avulla kunnes päätyivät tänne. Kirje oli teipattu ja sen sisällä oli pieni lappu. Minä itse olen ollut ehdokkaana eduskuntavaaleissa vuonna 2011 vihreiden puolueessa ja kirje hämmästytti yhtä lailla minua kuin tyttöjäkin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Eräs minun kirjoitukseni julkaistiin Hesarin yleisönosastossa 7.4. 2012. Se käsitteli alkoholipolitiikkaa. Muuten en ole ollut julkisuudessa. Seuraavalla viikolla tuli Ilkalta kirje "viinurille". Pieni lappu sen sisällä sisäsi Jumalan sanaa ja varoitti syöpää aiheuttavasta tekniikasta. 9.8. löysin postilaatikostani paperikopion, jossa on "hengellisen tilan testi". Ilmeisesti Ilkka Ojakkalsta on käynyt ovellamme. Taidan tehdä rikosilmoituksen. Petterin saama kirjekin saattoi olla vastine johonkin hänen lehtikirjoitukseensa. Tarmo A.

Seppo Isotalo kirjoitti...

Minua on uhattu jopa kuolemalla ja nimitelty pedofiiliksi Murha.infon Ulvila keskustelussa. Eilen tuli M.Ilkan kirje Ojakkalasta, joka johti tänne. Tämä tapanhui siis jo 2015 alussa

Anonyymi kirjoitti...

M.Ilkan kirjeruljanssi jatkuu edelleen, tänään saman sisältöinen kirjekuori putosi luukusta Lahdessa.